.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد . استیضاح امیرعبداللهیان به دلیل رفتار عربستان
استیضاح احتمالی وزیر امورخارجه درباره مسئله فلسطین بررسی شد .(ادامه)


«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت. پروژه آمریکایی کردن جهان شکست خورده و جهان در حال گذار به نظم جدید است/ آپارتاید فرهنگی و سوزاندن قران شایسته انسان معاصر نیست/ آمریکا برای تضعیف اروپا برنامه بلندمدت دارد/در کنار جنگ علیه اسلام شاهد جنگ علیه خانواده هستیم(خبر)
«سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور اسلامی ایران در هفتاد و هشتمین مجمع عمومی سازمان ملل سخنرانی کرد و به بیان دیدگاه های کشورمان در این نشست پرداخت.(ادامه)
رفتار تحقیرآمیز دولت‌های غربی با اوکراین و رئیس جمهور آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است. کودک گمشده در سیرک ناتو!
رفتار تحقیرآمیز دولت‌های غربی با اوکراین و رئیس جمهور آن مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است.(ادامه)
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. آیت الله اعرافی : آماده افزایش ظرفیت طرح هجرت هستیم
آیت الله اعرافی از آمادگی حوزه جهت افزایش مبلغین مستقر در روستا به همراه تشکیل مساجد خودکفا خبر داد و گفت: نباید روستاها در شهر هضم شوند. (ادامه)
 شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. دوران دوران ها و خلبان عباس دوران(يادداشت)
شهید عباس دوران، آن خلبان قهرمان و الهی است که کبوتران را توان آن نیست که چون او پر بگشایند و پرواز کنند. او برای پرواز، بال‌بال می زد و بی قرارِ قرار در آغوش خدا بود. او قلب اش پاک‌تر از کبوتر و بالها و چشمانش تیزتر از عقاب بود. (ادامه)
وحید جلال زاده گفت: راهبرد دولت جدید کسب منافع حداکثری از مذاکرات پیش رو است؛ طرف مقابل هم این را تقریبا به صورت کامل دریافت کرده است / دو طرح برای تغییر سربازی وجود دارد / ماجرای خرابکاری نطنز و سقوط پهپاد کوهرنگ ....(خبر)
(ادامه)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود. سیاست ایران حفظ ثبات و تمامیت ارضی همه کشورهای منطقه است/ مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود/ تحریم دارو در دوران کرونا جنایت علیه بشریت است/ از کپیتال­ تا کابل نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است(خبر)
رئیس جمهور در هفتاد و ششمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل متحد با بیان اینکه نظام سلطه آمریکا بی اعتبار است، گفت: اگر مجاهدت شهیدان سلیمانی و المهندس نبود امروز داعش همسایه مدیترانه‌ای اروپا بود.(ادامه)
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود .... گمانه زنی ها برای حضور سه نامزد برای انتخابات خبرگان رهبری در مازندران/ جایگزین مرحوم آیت الله طبرسی در مجلس خبرگان کیست ؟
شمال نیوز : پس از ارتحال آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری که یکی از نمایندگان مجلس خبرگان رهبری بود ، استان مازندران یکی از استان هایی است که باید انتخابات میاندوره ای این مجلس در آن برگزار شود ....(ادامه)
آغاز ثبت‌نام انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان
نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری در ۴ حوزه انتخابیه آغاز شد و تا پنج‌شنبه ۱۴۰۰/۱/۱۹ ادامه دارد.(ادامه)
اطلاعیه شماره 12 ستاد انتخابات درباره مجلس خبرگان
ستاد انتخابات کشور جزئیات ثبت نام داوطلبان انتخابات دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری را اعلام کرد.(ادامه)
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. 
احمدی نژاد: ایران و آمریکا می توانند تقابل 40 ساله را به تعامل و همکاری مبدل کنند
رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: ايران و آمريكا باید مسائل فیمابین را از ابتدا مرور كنند و برپایه يك توافق عادلانه، احترام آميز و با رعايت حقوق يكسان ملت ها، تقابل 40 ساله میان خود را به تعامل و همكاري مبدل نمایند. (ادامه)
شمال نیوز :  وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود .... کنایه ظریف به مخالفان برجام: می‌خواهید در دولت بعد مذاکره کنید، نوش‌جانتان!/ پل‌های پشت سر را خراب نکنید / قصد ندارم وارد انتخابات ریاست‌ جمهوری شوم
شمال نیوز : وزیر خارجه ایران در گفتگویی اظهار داشت: برخی دوستان از الان شروع کرده‌اند و دوست دارند دور بعد دولت در اختیارشان باشد و مذاکره‌کننده باشند. همه بدانند برجام موضوعی است که در سطح رهبری پیگیری می‌شود ....(ادامه)
ظریف: بایدن با سه فرمان اجرایی می‌تواند همه تحریم‌ها را لغو کند/ بیش از ۳۰ سال است که بایدن را می‌شناسم
وزیر خارجه کشورمان با بیان اینکه اگر آمریکا وظایف خود را طبق قطعنامه ۲۲۳۱ انجام دهد ما هم تعهداتمان را طبق برجام انجام می‌دهیم گفت: اینکه آقای بایدن می‌خواهد به برجام برگردد خیلی هم خوب است، یک قسمت آن اجرای تعهداتشان به عنوان عضو ملل متحد است؛ باید تحریم‌ها را بردارند، باید اقدامات تخریبی را که آقای ترامپ انجام داده متوقف کنند. (ادامه)
روحانی عازم باکو شد
حسن روحانی، رئیس جمهوری جهت حضور در هجدهمین اجلاس سران کشورهای عضو جنبش عدم تعهد به باکو سفر کرد.(ادامه)
طرح مشترک ژاپن و فرانسه برای اعطای ۱٨ میلیارد دلار به ایران در ازای اجرای برجام / مسببین حمله به نفت کش ایران در دریای سرخ را مجازات خواهیم کرد / نگرانی‌های برخی منتقدین FATF را از روی آگاهی نمی‌دانیم / از آزادی پول‌های بلوکه شده ایران توسط امارات اطلاعی ندارم اما تحرکات جدید در روابط دو کشور را تایید می کنم(خبر)
(ادامه)
دشمن می‌خواهد ما به ۴۰ سال قبل برگردیم/ اختلاف نظر ما با آمریکا نه قابل مذاکره باشد نه مصالحه / آمریکا می‌گوید برگردیم به 40 سال قبل و ما می‌گوییم ما به عقب برنمی‌گردیم ما مسیر پیشرفت، استقلال، آزادی و مردمسالاری را ادامه می‌دهیم....(خبر)
(ادامه)
 تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند 




دولت آمریکا عزم آن دارد که کلیه نهادهای بین‌المللی را بی‌خاصیت سازد/سیاست ایران؛ تعهد در برابر تعهد،نقض در برابر نقض،تهدید در برابر تهدید/با چه معیاری می‌توانیم با دولت بدعهد آمریکا،عهدی تازه ببندیم/ برای گفت‌و‌گو نیازی به گرفتن عکس‌های دونفره نیست(خبر)
تحریم های یکجانبه و نامشروع، خود نوعی تروریسمِ اقتصادی و ناقض حقِ توسعه است. جنگ اقتصادی که آمریکا تحت عنوان تحریم‌های تازه، آغاز کرده نه تنها مردم ایران را هدف قرار داده، بلکه آثار زیان‌باری برای مردم کشورهای دیگر داشته و در روند تجارت جهانی، اِخلال کرده... گفت‌و‌گو را از همین جا آغاز می‌کنم و به صراحت اعلام می‌کنم: موضوع امنیت بین‌الملل، بازیچه سیاستِ داخلی آمریکا نیست... چرا رؤسای سازمان‌های تروریستی منجمله سازمانی که مسئولیت رسمی عملیات شنبه را به عهده گرفت در کشورهای غربی فعالیت می کنند (ادامه)
گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با مردم از شبکه یک سیما آغاز شد.
/
مذاکره همزمان با تحریم معنایی ندارد/ ترامپ یک قدم از لحن خودبرگشته است/ من نگرانی از نظر امنیت ندارم/از مشکلات مردم خبر دارم/منطقه به سمت امن‌تر شدن در حرکت است/15 تا 20 میلیارد دلار ارز برای اقلام ضروری تعلق می‌گیرد/من هیچ چرخشی نکرده‌ام (خبر)
گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور با مردم از شبکه یک سیما آغاز شد. / (ادامه)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با معاون شورای عالی امنیت ملی ایران گزارش جامعی از گفت‌وگوهای اخیر ترامپ و پوتین ارائه کرد. پشت پرده سفر نماینده ویژه پوتین به ایران/ گزارش مذاکرات با ترامپ به ایران رسید(خبر)
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در دیدار با معاون شورای عالی امنیت ملی ایران گزارش جامعی از گفت‌وگوهای اخیر ترامپ و پوتین ارائه کرد.(ادامه)
انتظار ما از اروپا، ارائه یک برنامه عملیاتی روشن و دارای زمان بندی است تا بتواند نقشی جبران کننده در قبال خروج آمریکا داشته باشد... روحانی: بسته پیشنهادی سه کشور اروپایی مأیوس‌کننده است / در بسته راهکار عملیاتی و شیوه مشخصی برای ادامه همکاری‌ها وجود نداشت(خبر)
انتظار ما از اروپا، ارائه یک برنامه عملیاتی روشن و دارای زمان بندی است تا بتواند نقشی جبران کننده در قبال خروج آمریکا داشته باشد... (ادامه)
شرط ترامپ برای ماندن در برجام
وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا تنها راه رضایت ترامپ به ماندن در برجام را اصلاح قابل ملاحظه در این معاهده بین المللی عنوان کرد.(ادامه)
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود. جزئیات حکم محکومیت حمید بقایی/ از ۳ اختلاس تا تبانی و تصرف غیر قانونی
در پی بازداشت محکوم‌علیه حمید بقایی و معرفی وی به زندان جهت اجرای حکم محکومیت، روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی نامبرده اطلاعیه‌ای صادر نمود.(ادامه)
تعطیلی تهران به دلیل مراسم تحلیف اشتباه است
سخنگوی جمنا در مازندران، از تعطیلی روز شنبه به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف انتقاد کرد و گفت: اگر این تعطیلی به‌دلیل تسهیل در تردد هیأت‌های عالی رتبه از فرودگاه تا بهارستان است باید گفت از این دست ترددها نیز داشته‌ایم و این امکان وجود دارد تا با اتخاذ برخی تدابیر راهنمایی و انتظامی، تردد هیأت‌ها به‌سهولت انجام شود.(ادامه)
عکس/ اسکورت روحانی در ونزوئلا
حسن روحانی رئیس جمهوری اسلامی ایران عصرجمعه به وقت محلی وارد جزیره مارگاریتای ونزوئلا- محل برگزاری اجلاس سران جنبش عدم تعهد- شد و مورد استقبال معاون رئیس جمهوری این کشور قرار گرفت.(ادامه)
اگر لازم باشد جواب قاطعی به رفتارهای عربستان می دهیم / دوستان دوران تحریم را فراموش نمی کنیم / قرار نیست به آمریکا اعتماد کنیم / تاخیرات دیروز به خاطر عدم هماهنگی 1+5 بود / امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است/ اگر حمایت رهبری نبود، اکنون در این نقطه نبودیم
اخبار رد صلاحیت ها خوشحال کننده نیست / از همه ی اختیاراتم بعنوان رئیس جمهور استفاده خواهم کرد / مواردی که صلاحیت شان باید تایید شود، بسیار است(خبر)
اگر لازم باشد جواب قاطعی به رفتارهای عربستان می دهیم / دوستان دوران تحریم را فراموش نمی کنیم / قرار نیست به آمریکا اعتماد کنیم / تاخیرات دیروز به خاطر عدم هماهنگی 1+5 بود / امروز روز پیروزی ملت ایران در زمینه سیاسی است/ اگر حمایت رهبری نبود، اکنون در این نقطه نبودیم (ادامه)
روحانی:اخبار رد صلاحیت ها خوشحال کننده نیست / از همه ی اختیاراتم بعنوان رئیس جمهور استفاده خواهم کرد
شمال نیوز: نشست مطبوعاتی رئیس‌جمهور به مناسبت اجرای برجام با حضور خبرنگاران رسانه‌های داخلی و خارجی در محل سالن اجلاس سران برگزار شد.(ادامه)
شمال نیوز: ببنید چه بی تقوایی های برخی می کنند، آبروی افراد را نریزید، من به شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش های برخی افراد توجه نکند.

به پرونده سازی افراد و سایت ها علیه کاندیدا توجه نکند / پرونده آنها از همه بدتر است
شمال نیوز: ببنید چه بی تقوایی های برخی می کنند، آبروی افراد را نریزید، من به شورای نگهبان توصیه می کنم به گزارش های برخی افراد توجه نکند. (ادامه)
واکنش محسن رضایی به حوادث نیجریه
دکتر محسن رضایی طی پیامی کشته شدن و هتک حرمت به بیت رهبر شیعیان نیجریه را محکوم و آن رابرنامه ای خطرناک علیه جامعه اسلامی در دنیا خواند و خواستار عکس العمل مناسب نظام جمهوری اسلامی ایران با این حادثه شد.(ادامه)
جزییاتی از دیدار 2 ساعته پوتین با رهبر انقلاب
در مقابل، [آیت‌الله] خامنه‌ای [رهبر انقلاب] هم از سیاست روسیه در مقاومت مقابل قرب در مسئله اوکراین تمجید کرد. همچنین تأکید کرد که «موضع مسکو در سوریه، جایگاه روسیه در نظام بین‌الملل و همچنین موضع پوتین و وجهه او را در سطح جهانی ارتقاء داده است». (ادامه)
توضیحات نوبخت درباره غیبت روحانی در جلسات مجمع تشخیص
نوبخت درباره عدم حضور رئیس جمهور در مجمع تشخیص مصلحت کرد: دلیل این غیبتها، مشغله کاری است ولی ارتباط دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام، محکم است و هر زمان فرصت برای آقای رئیس جمهور پیش بیاید، در جلسات مجمع حضور خواهد یافت. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 9 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.